Sunday, October 31, 2010

sharifah juairiah


seorang wanita yg tiada tandingannye...

putih bak bedak sejuk mak aku,
tinggi bak galah pengait,
garang bak harimau,
menakutkan bak hantu pocong,

tp dihati die tetap idola ku...

mengapa kau tye,
jwpn nye adlh kerana dia

dia

dia

dia

sgt baik*serious ke ni

die ni xske kucing
tp ske arnab
die tulis tgn kiri*same mcm aku
die ni agak bijak
die xpernah couple*serious????
die roomate kwn aku
kuat nanges tnpe sbb
duduk terengganu
nak bf obersea je

mungkin dia tegas tp lembut
mungkin dia garang tp baik

perghhhh, aku ingat lagi 1st time aku jumpe die, gle r, aku xske kot minah ni, kerek semcm,
tp sbenarnye myna ni, perghhhh, ok je, boley r masok nagn aku...
org pggil die jue...
n die classmate aku gak, tp dlm lecture hall la....

siapa yg xknal die akn mengatakan dia seorang yg kerek,
but die ok

dan die slaloo on9...

pastu, kalo nak taw la, kalo ko kwn dgn die ni, mpm xkering airliur la....
yela sbb, chatting lme2, kmpm la lpr n dhge..
gy dpur minum dulu la...
haahaha


p/s: mengapa sya buat entry ini kerana, dia adlh seorang kwn yg baik dan fun...
seronok kwn dgn die...hahaha


1 comment:

  1. putih bak bedak sejuk. bhahahah.

    -classmate jue

    ReplyDelete