Monday, November 8, 2010

my most trustworthy friend(serious ke)





sowi xtulis pasal ko awl2..
hahaha
jgn tacink bhai...

name member aku ni kan

hafizuddin..
tp pggil apis@itik for short...hahaha
schoolmate aku dulu...
pernah jd mentor aku...
duduk shah alam(tp skali pown xpernah nak lwt aku kat sana)(cissss, smpai ble2 aku tunggu yg ini)
sekarang die blaja kat kolej teknologi timur....
amek aliran dlm medic..
nanti die dah nak gy obersea...
gudluck r kat sana ye bro..
btw, sape ckp aku lpe ko....
bhai, ko member bek aku kot...
lahir 31.8.1992..(lantak ko la, mcm aku kesah lak)
pling ske movie american pie..(haha...kelucahan ko terserlah)
dahla...mls nak ckp dah...penat aku cerite pasal ko...
ap function..(ooo sbb ko terase)...hahaha
kenape trusworthy??
ko pikir2 la sendiri apis oiii...

p/s: jgn ingat xtegur xingat...mls je...sbb nnt mesti dgr ko mencarot kat aku...sial nye itik..

No comments:

Post a Comment