Thursday, November 4, 2010

PELIK

aku semakin hari semakin pelik ngan manusia and dunia...

kenape?
kenape?
kenape?

1-sbb org xbley terime personalti org len...
(kat sini aku cerite pasal laki yg lembut and pompuan yg mcm laki)
soalan aku....
korang rase mereka ni nak jd mcm tu??
mane ad org yg lhir kat dunia ni nak ad kekurangan mcm ni....
xmungkin juga ble diorang ni dah besar dah mtg bru jd pondan or pengkid...
korang rse diorang seronok ke dicaci oleh org len...
sume org cbe berubah menjadi yg terbaik dan kte sbagai kwn mesti tlg..
bkn benci dan fuck dorang habis2san...
smpai bercerite ergosip dan sumenye...
kte perlu kenal dgn dorang ni bru kte taw ap yg dorang capable off
kalo xknal jgn nak fuck dorng abes2san...
satu bnda je kte kena phm, dorang ni pown manusia...

2-sbb org xbley nak bersyukur dgn ap yg ad
soalan aku...
kenape sume benda yg kte ad, kte xpernah nak bersyukur
bersyukur la ap yg kte ad..
walaupown laptop ko ad 32 gig je ke
fon murah ke
even ko xde transport
kte bersyukur je
sbb sumenye ad hikmah walaupown kte xde kekayaan,
kte mesti kaya dgn satu je iaitu amalan
my favourite quotes 'everything happens for a reason'

3-sbb org zaman skrang xmenghargai kwn
soalan aku...
kenape ble korang senang korang xingat kwn2 korang
mungkin kalau itu adlh kwn time senang je, xpe la
kte kena phm., kwn time susah n sng bkn senang nak dpt
xkan la stakat ko terase sikit ngan member2 ko, ko nak putus kawan
member time senang dan susah penting
and aku xkan lpe kwn2 bek aku dri dulu smpi skang
jgn sbb kte xanta mecej ke xcall ke xjumpe ke korang kate kte smbong


dan byk lg sebenarnye...mls nak tulis...jom la share pndgn...hahaha

No comments:

Post a Comment